Knowledge in the Entrepreneurial Activity in Small Automotive Services
DOI:
https://doi.org/10.24917/20833296.4.14Keywords:
przedsiębiorczość, wiedza, warsztat samochodowyAbstract
Growing number of second hand cars imported to Poland caused fast development of theautomotive services occurring mainly in the small enterprises. New knowledge and advancedtechnical equipment were required for satisfactory level of service. The main factors causing theneed of change in the behavior and activity of entrepreneurs have been discussed here.References
Badanie kanałów dystrybucji, materiały niepublikowane, GIPA, grudzień 2003.
Bławat F., 2003,Przedsiębiorca w teorii przedsiębiorczoci i praktyce małych firm, Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdań sk.
Cichoń J., 2005, Wyposażenie i coś jeszcze, świat Motoryzacji, 4/2005, s. 26.
Czaja I., 1999, Przedsiębiorca i działaniAkademia Ekonomicza przedsiębiorcze [w:] J. Targalski (red.) Przedsiębiorczość i rozwój firmy, na w Krakowie, Kraków.
Entrepreneurship a Candidates Guide, National Commission on Entrepreneurship an Initiative of the Kauffman Center for Entrepreneurial Leadership at the Ewning Marion Kauffman Foundation, August 2002, www.ncoe.org, 4249_ncoe_guj, 2003.03.30.
Janczewski J., 2005, Kryteria i miary oceny przedsiębiorczoci małej firmy [w:] Z. Zioło, T. Rachwał (red.), Przedsiębiorczość a współczesne wyzwania cywilizacyjne, Przedsiębiorczość - Edukacja nr 1, Wydawnictwo MiWa, Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków, s. 115-120.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Articles are published under the terms of the Creative Commons License (CC BY-ND 4.0; Attribution– NoDerivs).