Wiedza w rozwoju przedsiębiorczośœci w małym warsztacie samochodowym

Autor

  • Mirosław Włodarczyk Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
  • Jerzy Janczewski Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Katedra Systemów Transportowych

DOI:

https://doi.org/10.24917/20833296.4.14

Słowa kluczowe:

przedsiębiorczość, wiedza, warsztat samochodowy

Abstrakt

Growing number of second hand cars imported to Poland caused fast development of theautomotive services occurring mainly in the small enterprises. New knowledge and advancedtechnical equipment were required for satisfactory level of service. The main factors causing theneed of change in the behavior and activity of entrepreneurs have been discussed here.

Bibliografia

Badanie kanałów dystrybucji, materiały niepublikowane, GIPA, grudzień 2003.

Bławat F., 2003,Przedsiębiorca w teorii przedsiębiorczoci i praktyce małych firm, Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdań sk.

Cichoń J., 2005, Wyposażenie i coś jeszcze, świat Motoryzacji, 4/2005, s. 26.

Czaja I., 1999, Przedsiębiorca i działaniAkademia Ekonomicza przedsiębiorcze [w:] J. Targalski (red.) Przedsiębiorczość i rozwój firmy, na w Krakowie, Kraków.

Entrepreneurship a Candidates Guide, National Commission on Entrepreneurship an Initiative of the Kauffman Center for Entrepreneurial Leadership at the Ewning Marion Kauffman Foundation, August 2002, www.ncoe.org, 4249_ncoe_guj, 2003.03.30.

Janczewski J., 2005, Kryteria i miary oceny przedsiębiorczoci małej firmy [w:] Z. Zioło, T. Rachwał (red.), Przedsiębiorczość a współczesne wyzwania cywilizacyjne, Przedsiębiorczość - Edukacja nr 1, Wydawnictwo MiWa, Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków, s. 115-120.

Pobrania

Opublikowane

2008-01-01

Jak cytować

Włodarczyk, M., & Janczewski, J. (2008). Wiedza w rozwoju przedsiębiorczośœci w małym warsztacie samochodowym. Przedsiębiorczość - Edukacja, 4, 146–154. https://doi.org/10.24917/20833296.4.14