Wiedza w rozwoju przedsiębiorczości w małym warsztacie samochodowym
DOI:
https://doi.org/10.24917/20833296.4.14Słowa kluczowe:
przedsiębiorczość, wiedza, warsztat samochodowyAbstrakt
Growing number of second hand cars imported to Poland caused fast development of theautomotive services occurring mainly in the small enterprises. New knowledge and advancedtechnical equipment were required for satisfactory level of service. The main factors causing theneed of change in the behavior and activity of entrepreneurs have been discussed here.Bibliografia
Badanie kanałów dystrybucji, materiały niepublikowane, GIPA, grudzień 2003.
Bławat F., 2003,Przedsiębiorca w teorii przedsiębiorczoci i praktyce małych firm, Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdań sk.
Cichoń J., 2005, Wyposażenie i coś jeszcze, świat Motoryzacji, 4/2005, s. 26.
Czaja I., 1999, Przedsiębiorca i działaniAkademia Ekonomicza przedsiębiorcze [w:] J. Targalski (red.) Przedsiębiorczość i rozwój firmy, na w Krakowie, Kraków.
Entrepreneurship a Candidates Guide, National Commission on Entrepreneurship an Initiative of the Kauffman Center for Entrepreneurial Leadership at the Ewning Marion Kauffman Foundation, August 2002, www.ncoe.org, 4249_ncoe_guj, 2003.03.30.
Janczewski J., 2005, Kryteria i miary oceny przedsiębiorczoci małej firmy [w:] Z. Zioło, T. Rachwał (red.), Przedsiębiorczość a współczesne wyzwania cywilizacyjne, Przedsiębiorczość - Edukacja nr 1, Wydawnictwo MiWa, Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków, s. 115-120.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Artykuły publikowane są zgodnie z warunkami licencji Creative Commons (CC BY-ND 4.0; uznanie autorstwa-bez utworów zależnych).