E-learning i blended learning w edukacji. Charakterystyka projektu LAMS WZiEU
DOI:
https://doi.org/10.24917/20833296.5.32Słowa kluczowe:
e-learning, blended learning, edukacja,Abstrakt
The paper presents the basic terms and functions of contemporary education model, itsadvantages and disadvantages and characteristic of e-learning projects. The second part showsfree, open source e-learning system: LAMS (Learning Activity Management System), whichcould be an alternative for commercial tools. The third part describes results of LAMSWZiEU project - implementation of blended learning at the Faculty of Management andEconomics of Services.Pobrania
Opublikowane
2009-01-01
Jak cytować
Stecyk, A. (2009). E-learning i blended learning w edukacji. Charakterystyka projektu LAMS WZiEU. Przedsiębiorczość - Edukacja, 5, 373–380. https://doi.org/10.24917/20833296.5.32
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Artykuły publikowane są zgodnie z warunkami licencji Creative Commons (CC BY-ND 4.0; uznanie autorstwa-bez utworów zależnych).