Elektroniczne wspieranie przedsiębiorczości. Wyniki badań empirycznych
DOI:
https://doi.org/10.24917/20833296.3.31Słowa kluczowe:
innowacyjność, przedsiębiorczośćAbstrakt
The article highlights the catalyst role of technology and on-line services and their impact on entrepreneurship. This paper suggests that the Internet with its content is a powerful medium to provide the business development services needed by entrepreneurs (research networking, education/training). So far the Internet seems to be helpful, low-cost medium of communication that allows providers of support services to inform or to restitute that kind of services. The article presents an exploratory study of on-line business support services in Poland and first experience of on-line trainingBibliografia
Drucker P., 1992, Innowacja i przedsiębiorczość, PWE, Warszawa.
Drucker P., 1989, New Realities, Mandarin, London.
Evans D., Volery Th., Online business development services for entrepreneurs: an exploratory study, Entrepreneurship and Regional Development” 13/2001.
Ridderstrale J., Nordstron K., 2001, Funky biznes, WIG-Press, Warszawa.
Schumpeter J., 1995, Kapitalizm, socjalizm, demokracja, PWN, Warszawa.
Stern J., 1999, Word Wide Web Marketing, JohnWiley&Sons, New York.
Toffler A., Toffler H., Cud klonowany, „Polityka”, 22.07.2000 r.
Toffler A., 1986, Trzecia fala, PIW, Warszawa.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Licencja
Artykuły publikowane są zgodnie z warunkami licencji Creative Commons (CC BY-ND 4.0; uznanie autorstwa-bez utworów zależnych).