Opracowanie i wdrożenie programu pracy z uczniem zdolnym na lekcjach z podstaw przedsiębiorczości i zajęciach dodatkowych dotyczących poradnictwa zawodowego

Autor

  • Maria Różańska Centrum Kształcenia Praktycznego, Tarnobrzeg

DOI:

https://doi.org/10.24917/20833296.1.34

Słowa kluczowe:

praca, uczeń zdolny, poradnictwo zawodowe, edukacja

Abstrakt

Rosnące zapotrzebowanie gospodarki narodowej, nauki i kultury na wysoko kwalifikowane kadry oraz towarzyszące temu upowszechnianie oświaty sprawiają, że problem indywidualizacji kształcenia zyskuje szczególną rangę społeczną. U podstaw właściwego działania pedagogicznego, mającego za zadanie spełnianie nadziei pokładanych w zindywidualizowanym kształceniu młodzieży, leży umiejętność rozpoznawania przez nauczyciela intelektualnych możliwości uczniów i stosowanie takich sposobów dydaktycznych, które powodowałyby optymalny rozwój ucznia, a szczególnie zdolnego...

Pobrania

Opublikowane

2005-01-01

Jak cytować

Różańska, M. (2005). Opracowanie i wdrożenie programu pracy z uczniem zdolnym na lekcjach z podstaw przedsiębiorczości i zajęciach dodatkowych dotyczących poradnictwa zawodowego. Przedsiębiorczość - Edukacja, 1, 287–292. https://doi.org/10.24917/20833296.1.34