Przedmiot podstawy przedsiębiorczości w opinii uczniów i rodziców na przykładzie wybranych krakowskich szkół
DOI:
https://doi.org/10.24917/20833296.1.21Keywords:
podstawy przedsiębiorczości, uczeń, edukacjaAbstract
Od 1 września 2002 r. do polskich szkół ponadgimnazjalnych został wprowadzony przedmiot podstawy przedsiębiorczości. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002 r. dotyczącym podstawy programowej kształcenia ogólnego przedmiot ten ma na celu uczyć postaw przedsiębiorczych oraz przygotować młodych ludzi do aktywnego udziału w życiu społeczno-gospodarczym...References
Makieła Z., Rachwał T., 2002, Podstawy przedsiębiorczości, Wydawnictwo Nowa Era, Warszawa.
Makieła Z., 2004, Nowy przedmiot nauczani dla geografów – podstawy przedsiębiorczości [w:] Kształcenie i doskonalenie nauczycieli geografii w Polsce i w krajach Unii Europejskiej w drodze do jednoczącej się Europy, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków.
Rachwał T., 2004, Kształtowanie postaw przedsiębiorczości u uczniów – wyzwaniem dla nauczycieli geografii [w:] Kształcenie i doskonalenie nauczycieli geografii w Polsce i w krajach Unii Europejskiej w drodze do jednoczącej się Europy, Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków.
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 26 lutego 2002 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego, kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół, Dz. U. z 2002 Nr 51, poz. 458.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Articles are published under the terms of the Creative Commons License (CC BY-ND 4.0; Attribution– NoDerivs).