Komunikacja interpersonalna w nauczaniu podstaw przedsiębiorczości - propozycje ćwiczeń

Autor

  • Barbara Makieła XIII Liceum Ogólnokształcące w Krakowie

DOI:

https://doi.org/10.24917/20833296.2.31

Słowa kluczowe:

komunikacja interpersonalna, podstawy przedsiębiorczości, edukacja

Abstrakt

Teaching entrepreneurship in secondary schools plays an important role in preparing young people to make decisions concerning their future life and to plan their career. An essential element of teaching the bases for entrepreneurships is interpersonal communication. The ability to communicate is particularly important in the society of knowledge. It is also a manifestation of assertiveness.

Bibliografia

Z. Makieła, T. Rachwał, Podstawy przedsiębiorczości - poradnik metodyczny, Wydawnictwo Nowa Era, Warszawa 2005, s. 41-44

Pobrania

Opublikowane

2006-01-01

Jak cytować

Makieła, B. (2006). Komunikacja interpersonalna w nauczaniu podstaw przedsiębiorczości - propozycje ćwiczeń. Przedsiębiorczość - Edukacja, 2, 287–289. https://doi.org/10.24917/20833296.2.31